Eindelijk weer eens wat foto's! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van zoliesgrotereis - WaarBenJij.nu Eindelijk weer eens wat foto's! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van zoliesgrotereis - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer eens wat foto's!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Jeaheah! Eindelijk een computer gevonden waarmee ik mijn foto's op de site kan plaatsen. Fijn! Nu hoop ik dat jullie ook allemaal mijn berichtje krijgen, want ik hoor dat er wel eens iets mis gaat.
En kan ik jullie eindelijk laten zien waar ik mijn dagen doorbreng. Het zijn gelijk een hele hoop foto's, maar nu het kan...

De eerste foto's geven hopelijk een beetje een indruk van het dorpje. Het is echt midden in jungle. En heel erg armoedig en beholpen. Het is onwijs bizar en schrijnend om te beseffen dat in die houten hutjes hele gezinnen wonen. We hebben zoals je kunt zien ook een boekwinkeltje en een internetcafe, (15 boeken en 1 werkende computer). En ik denk, ook leuk als jullie de rivier kunnen zien waar ik mijn kleren in was, om het even nog levendiger te maken. Maar aan die rivier liggen ook een aantal 'drijvende restaurantjes'. Iedereen komt daar 's avonds eten, dan de jungle geluidjes, alle lichtjes aan, een prachtige sterrenhemel, hmmm, je zou eigenlijk even moeten komen kijken!

En toch, ook al zie je sommige huisjes, toch geeft de school geen arme indruk. Het is een enorm gebouw, voor 25 leraren en 150 kindjes. En leuk, natuurlijk ook een foto van mij met een aantal kindjes. Ik geloof dat de kids al wel 1000 foto's gemaakt hebben samen met mij of van elkaar, maar die zal ik jullie besparen...
En als tegenhanger van die armoede dus, mijn luxe resort. Dan loop je van de school terug langs de gewone huisjes en langs hutjes gemaakt uit plastic en afvalhout, om vervolgens via de marmeren hal naar het zwembad te lopen om daar van je versgeperste mangosap te gaan genieten. Het klopt nog steeds niet.

En als allerlaatste nog wat foto's van het trouwjurken-passen-avontuur. Met mijn nieuwe vriendinnetje Nor Idayu (die dit weekend eindelijk bij haar man in bed mag kruipen). Maar ook al heb ik al een jurk en de nodige aanzoeken gehad, een bruiloft staat nog niet gepland hoor...

  • 07 Maart 2007 - 07:09

    Leon Thannhauser:

    UUUUHHHH kom je nog terug ????
    Ik zou het niet meer weten als ik jou was...... Als ik geen kinderen had om voor te zorgen kwam ik je opzoeken.
    Heel erg mooi in je trouwjurk, en dat onschuldige lachje, heel leuk.
    Geniet tot het laatste moment...
    Dikke kus van Leon, Stefan en Edje X X X

  • 07 Maart 2007 - 08:36

    Esther Goris:

    Wow en wat mooi!): Al dat groen van de jungle, een schooltje voor maar liefs 150 leerlingen, én een engelse lerares in een mooie trouwjurk, hihi! Leuk de foto's eindelijk te kunnen bekijken naast het lezen van jouw verhalen. Zet 'm op en blijf stralen!
    X Esther

  • 07 Maart 2007 - 09:02

    Heleen Van Zijl:

    Geweldig om een indruk te krijgen van hoe het er daar uit ziet!!!

    X

  • 07 Maart 2007 - 11:11

    Asunta:

    Lisette, wat een ongelooflijk mooi avontuur beleef je daar zeg! Ik lees elk verhaal van je vol verbazing en verwondering! Dat er zo'n verschillen zijn in deze wereld en de mensen daar misschien wel gelukkiger zijn dan hier. Wij maken ons hier druk om de kleinste dingen, daar geniet je van de kleinste dingen! Ik wens je nog heel veel plezier daar, hou ons op de hoogte en geniet!!
    Liefs Asunta

  • 07 Maart 2007 - 22:41

    Luuk:

    ik mis die glimlach, ennuh... nooit gedacht dat ik jou ooit nog gesluierd en in een jurk zou zien!!! ;-)

    Kus!

  • 10 Maart 2007 - 17:43

    Kim:

    Heel bijzonder! Heb net op mijn beurt je verhalen van de afgelopen 4 maanden in één keer gelezen. Herken veel van de wederzijdse cultuurshock en de tegenstrijdige gevoelens, ookal zit je op een heel ander continent...Ik vind je een Heldin (met hoofdletter ja!)

    Liefs!

  • 13 Maart 2007 - 19:51

    Marjolein:

    Heb je prachtige verhalen en foto's bekeken,heel leuk,de trouwjurk staat je prachtig,ga je er nu een maleinees bijzoeken?Of heb je voldoende aan een jurk alleen? Dond.weer naar nijmegen,kan ik weer over jou vertellen.ze vonden je kaartje zo leuk,liefs hè

  • 13 Maart 2007 - 22:33

    Remie:

    Tja, in zo'n outfit zou ook ik een huwelijksaanzoek doen ;-)Ik ben blij dat je weer bij mij in lucht bent. Spreek je zo. Liefs, Remie

  • 02 April 2007 - 10:07

    Petra:

    Wow meis! Wat een gave foto's en wat een mooie glimlach! Je straalt! ;) Bijzonder hoor, die foto's waarop je een trouwjurk aan hebt. Staat je erg mooi. Wat een lieve kindjes! Heb je nog genoeg lesideeen?

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2007

Dank jullie wel!

15 Juli 2007

En dan eeeeeeindelijk: THAILAND!!!

06 Juli 2007

Swept away

26 Juni 2007

Borneo!

09 Juni 2007

Nog 5 weekjes!

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 50971

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: