En dan eeeeeeindelijk: THAILAND!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van zoliesgrotereis - WaarBenJij.nu En dan eeeeeeindelijk: THAILAND!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van zoliesgrotereis - WaarBenJij.nu

En dan eeeeeeindelijk: THAILAND!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

15 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Kunnen jullie je nog herinneren? Ongeveer een jaar geleden had ik grootste plannen voor mijn reis, met als voornaamste bestemming; THAILAND! Voor die tijd eerst naar Australie en Nieuw Zeeland. Maar daarna; Thailand! Eenmaal in Azie kwam daar op de een of andere bizarre manier Maleisie tussen door. Maar nu ben ik dan eindelijk, eindelijk in Thailand! Vier laatste daagjes van mijn jaar ver weg om zoveel mogelijk van Thailand op te kunnen snuiven. Met de vraag natuurlijk in hoeverre je van Thailand kunt spreken in een miljoenen stad als Bangkok, afin; Ik zit in Thailand!

...met een dubbele oorontsteking en een voedselvergiftiging... Wat heb ik al gezien van Bangkok? Ehm, mijn hotelkamer (wonder boven wonder had ik mezelf voor de laatste vier daagjes verwend met een ietsipietsie luxe hotelletje), en ehm de kliniek (zelfs van de tocht naar de kliniek in de taxi heb ik niets gezien; slechts geslapen :-s). En nu is het potverdorie nog de vraag of ik morgen avond uberhaupt wel mag vliegen. Met een dubbele oorontsteking is dat namelijk niet zo'n heel verstandig plan. Snik snik. Ach, ik kan er inmiddels wel om lachen. Het is gewelidig wat er allemaal is misgegaan sinds mijn laatste berichtje op de site, het drenkeling avontuur. Alsof dat nog niet genoeg was trouwens. Maar daarna nog problemen gehad met een van de duikmasters, (na de afgelopen maanden de nodige (ongewenste) aandacht van mannen gehad te hebben moest het er een keer van komen dat dat uit de hand zou lopen. Maar de smeuige details volgen later!) mijn vlucht daardoor gemist en dan nu dus ziek (een dubbele oorontsteking EN een voedselvergiftiging!!!).
Gelukkig loopt mijn reis rustig probleemloos en vredig op zijn einde...!

  • 15 Juli 2007 - 15:32

    Jory:

    Jeetje mina, wat een gebeurtenissen!! heeel veel beterschap en sterkte :)

    liefs

  • 15 Juli 2007 - 16:02

    Fam. Van Der Leest:

    Hallo Lisette, heel veel beterschap en hopen maar dat je mag vliegen.
    We zullen aan je denken.
    Groetjes Arnold-Miranda-Marco-Bas XXXXXX

  • 15 Juli 2007 - 16:09

    Isabel:

    querida sobrina Lisette,
    mucho salud y hasta pronto

    besitos y a nuevo vaya con Dios

  • 15 Juli 2007 - 16:40

    Leon Thannhauser:

    Jeetje ik hoop dat je een dagboek hebt bijgehouden om uiteindelijk een reisverslag/boek te schrijven.
    Kun je weer aan verdienen voor je volgende reis......

    Groet van je neef en neefjes...
    Nee niet kwik, kwek en ....

  • 15 Juli 2007 - 18:16

    Hans:

    Lisette
    heel veel beterschap en ik hoop dat je maandagavond zover bent opgeknapt dat je
    terug mag vliegen naar Nederland en dat ook deze vlucht voorspoedig mag verlopen.

  • 17 Juli 2007 - 15:16

    Mayee:

    Hi Lis...
    apa khabar awak? macamana bangkok? senorok tak? saya fikir awak sudah bertolak balik ke belanda skrang ya..
    jangan lupa tulis kepada saya bila awak sudah sampai rumah...


  • 17 Juli 2007 - 17:50

    Lis:

    Hey Mayee,
    Saya akan tulis awak sebiji email bila saya ada masa. Saya baru sahaja balik ke Belanda, jumpa seekor kawan kawan saya! Sangat seronok! Saya sangat gembira! Walaupun saya sangat rindu kat sana juga, saya x mahu melancongan saya sudah habis...
    Macam mana Bangkok? Ehm, sakit: earinfection dan foodpoisoning, malangnya cuma nampak bilik saya kat hotel disana...:-(

    Nanti saya tulis awak seorang email bertul bertul. Tunggu sekejap...
    Maca mana awak?
    Lis

  • 18 Juli 2007 - 10:08

    Mayee:

    Hye ya Lis...

    Seronok dapat baca msg awak! Saya gembira awak sudah sampai di belanda dengan selamat.
    Saya sedih juga dengar awak sakit semasa di bangkok tp sekarang semuanya ok.

    Saya tunggu email dr awak...

    t'care laa...harap awak gembira dapat jumpa beberapa ekor kawan awak ;)

  • 19 Juli 2007 - 10:13

    Corine:

    Ach meis, wat een pech zo in de laatste dagen! Gelukkig kun je er om lachen... wat moet je anders he? Succes met de laatste loodjes, beterschap en alvast een goede reis!

    Doe ze alvast de groetjes in Nederland!!!
    Liefs, Corine!

  • 21 Juli 2007 - 16:12

    Mayee:

    Hye... apa khabar awak? harap semua nya baik baik. Awak tentu sibuk dengan persiapan disana.
    Awak jaga diri baik baik ya.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2007

Dank jullie wel!

15 Juli 2007

En dan eeeeeeindelijk: THAILAND!!!

06 Juli 2007

Swept away

26 Juni 2007

Borneo!

09 Juni 2007

Nog 5 weekjes!

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 50928

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: