Dank jullie wel! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van zoliesgrotereis - WaarBenJij.nu Dank jullie wel! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van zoliesgrotereis - WaarBenJij.nu

Dank jullie wel!

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg

27 Augustus 2007 | Nederland, Nijmegen

Dachten jullie van me af te zijn nu ik weer terug in het land ben?! Geen eindeloos langen berichten meer, geen sterke verhalen meer, geen saaie foto's meer van mooie stranden met een stralende zon. Maar helaas, nog weer een berichtje. Maar wees gerust, ik zal het hier bij laten...

Ik ben inmiddels al weer ruim een maand terug. En ik ben ook al weer aardig gewend aan het leven in Nederland, ik bedoel: er komen geen verbaasde kreten meer uit mijn keel als ik een afwasmachine zie, ik heb weer met bestek leren eten, ik kan de bruine boterham met kaas weer waarderen, ik loop niet meer met mijn was naar de Waal, ik volg de Nederlandse mode weer (althans een rokje mag weer en denk niet meer aan hoofddoeken), ik ben niet meer verbaasd over de orde en netheid van het Nederlandse straatleven (is het jullie wel eens opgevallen dat er werkelijk geen stoeptegel verkeerd ligt?!), volgende week begint de studie weer, volgende week begin ik ook met mijn nieuwe baan bij ZieZo en ik ben hard op zoek naar een nieuwe kamer. Kortom: alsof ik niet ben weggeweest! Nee hoor! Ik denk niet dat ik het afgelopen jaar ooit zou kunnen vergeten!
Het is ongelooflijk hoeveel ik beleefd en gedaan heb het afgelopen jaar. Uit vliegtuigen gesprongen, ruim 7000 kilometer door de desert van Australië gereden met Zoë en onze Toeter, walvissen gespot, met dolfijnen gezwommen, op aapjes gejaagd, met olifanten gebadderd, in de jungle gewoond, maar dat hebben jullie allemaal meegekregen door de berichtjes op mijn site. Nu heb ik nooit heel erg last gehad van heimwee, maar zonder al jullie reacties op mijn verhaaltjes weet ik wel dat het een stuk moeilijker geweest zou zijn! Het is heerlijk om te merken dat er in Nederland een heleboel mensen zijn die met me meeleven en voelen.

Dus iedereen onwijs bedankt voor alle leuke lieve gezellige mailtjes en reacties!

Tot de volgende reis! ;-)

(En voor iedereen die ik in de afgelopen maand nog niet heb gezien, mijn nieuwe telefoonnummer is 06-17177763.)

  • 27 Augustus 2007 - 12:32

    Jose:

    Hi Lisette,

    Wat had je reis een warm welkom thuis. Welkom bij ZieZo ook hier aan het einde van je wereldreis

    Jose

  • 27 Augustus 2007 - 23:59

    Goose:

    i can only guess that you must be home? that was one huge adventure and i hope it was not the last. hope to keep in contact and it was lovely to meet you:-)

  • 29 Augustus 2007 - 12:23

    Frits:

    Ha lisette, welkom terug. Vast tot binnenkort in nijmegen! groetjes Frits

  • 02 September 2007 - 10:28

    Manon H.:

    Hee Lisette,

    Fijn dat je weer veilig en wel in NL bent! Ik ga je van de week eventjes mailen/sms'en, want wil je wel graag zien binnenkort!

    Liefs, Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2007

Dank jullie wel!

15 Juli 2007

En dan eeeeeeindelijk: THAILAND!!!

06 Juli 2007

Swept away

26 Juni 2007

Borneo!

09 Juni 2007

Nog 5 weekjes!

Actief sinds 15 Aug. 2006
Verslag gelezen: 2061
Totaal aantal bezoekers 50919

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: